کراچی(کامرس رپورٹر)سخت موسم کے دوران صارفین کو زیادہ سے زیادہ ریلیف فراہم کرنے کی کوششوں کے سلسلے میں، کے ای کے چیف ڈسٹری بیوشن آفیسر عامر ضیا، جو کہ یوٹیلیٹی کے ہیٹ ویو ایمرجنسی سیل کی صدارت بھی کر رہے ہیں، نے شہر کے مختلف حصوں کا دورہ کیا اور آن فیلڈ آپریشنز کا جائزہ لیا۔ صارفین کے سوالات کو فوری طور پر حل کرے۔شہر کو بجلی کی موجودہ فراہمی پر تبصرہ کرتے ہوئے، انہوں نے کہا، ''جب کہ پارہ بڑھنے کے ساتھ ہی بجلی کی طلب میں واضح اضافہ ہو رہا ہے، کے الیکٹرک اپنے صارفین کو زیادہ سے زیادہ ریلیف فراہم کرنے کے لیے تمام ممکنہ اقدامات کر رہی ہے۔ فی الحال، کے الیکٹرک کے زیادہ تر سروس علاقوں کو بجلی کی فراہمی کر رہی ہے، اور ہماری تمام آن گراؤنڈ ٹیمیں صارفین کی شکایات کو جلد از جلد حل کرنے کے لیے انتھک محنت کر رہی ہیں۔''کے ای کے سروسز علاقوں کے کسی بھی حصے میں 12 گھنٹے سے زیادہ لوڈ شیڈنگ کے دعووں کی تردید کرتے ہوئے کہا کہ ''بجلی کی بلا تعطل فراہمی شہر کے ان حصوں میں جاری ہے جہاں لاسز کی شرح 20 فیصد سے کم ہے بشمول کراچی کے صنعتی علاقے۔ مزید برآں، تمام ممکنہ طور پر متاثرہ صارفین کے لیے علاقے کے لحاظ سے شیڈول کے ای کی ویب سائٹ پر پہلے سے اپ لوڈ کر دیا گیا ہے اور اسے اپ ٹو ڈیٹ رکھا گیا ہے۔ مزید برآں، کے ای نے صارفین کو قبل از وقت پیغامات جاری کیے تاکہ وہ اپنے ممکنہ لوڈ شیڈنگ کے اوقات سے آگاہ رہیں۔عامر ضیاء نے اپنے دورے کے دوران شہریوں سے بھی بات چیت کی، گرمی کی لہر کے اثرات کو کم کرنے کے لیے سامان تقسیم کیا اور شہریوں کو مشورہ دیا کہ وہ پانی کے مناسب استعمال کے ساتھ ہائیڈریٹ رہیں، خاص طور پر صبح 11 بجے سے شام 4 بجے تک غیر ضروری اور براہ راست سورج کی روشنی میں نکلنے سے گریز کریں۔ مزید برآں، انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ کے ای کا کال سینٹر 118، ایس ایم ایس سروس 8119، کے ای لائیو ایپ، سوشل میڈیا پلیٹ فارمز، اور واٹس ایپ سیلف سروس پورٹل 24/7 متحرک ہیں تاکہ صارفین کو مدد فراہم کی جا سکے
کے الیکٹرک کی قیادت کا شہرکا دورہ کیا، آپریشنز کی نگرانی
May 15, 2022